Konvei Kompetansesenter tilbyr kompetanseforvaltning til små, mellomstore og store virksomheter.
Kompetanseforvaltning sørger for at alle innehar rett kompetanse til rett arbeidsoppgave og til rett tid. I tett dialog med virksomheten etableres en forvaltningsplan. Kompetanseforvalter kan gjennomføre arbeidet eksternt, lokalt i virksomheten eller som en kombinasjon.
I kompetanseforvaltningen kan følgende inngå:
- Virksomhetstilpasset kompetanseprogram
- Kompetansevedlikehold
- Registrering av kompetanse i anerkjente HRM-systemer
- Digitale og live-oppdaterte CV'er for alle ansatte
- Utdanning/opplæringsprogram
- Digitale læringsarenaer
- Internopplæring
- On-board program
- Underlag til årsrapport/kvalitetsrapport
Vi har samarbeid med flere aktører innen HRM og prosjektstyringssystemer, med særlig tilpassing mot vei-, bane-, bygg- og anleggssektoren.
